A andoriña viaxeira (Record no. 441621)
[ view plain ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 03013nam a2200289 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 130612s2002 sp g glg |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | C 4019-2008 |
ISBN | |
ISBN | 9788496893962 |
CDU | |
CDU | 17 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Sabaté Rodié, Teresa |
-- | 15959 |
Termo indicativo de función | Author |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | A andoriña viaxeira |
EDICIÓN | |
Edición | 1ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | A Coruña |
Editorial | :Baía |
Data de publicación | ,2002 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 31 p. |
Outras características físicas | :il. cor |
Dimensións | ;16 cm |
RESUMO | |
Resumo | Os contos da colección Os Dereitos do Neno e da Nena están dirixidos as nenas e nenos de educación infantil e primaria, e comprenden unha diversidade de temas relacionados con eles. Pretendemos poñer a disposición de nais, pais e educadores un conxunto de elementos que lles poidan ser útiles nas súas tarefas educativas. Que entendemos por dereitos? Os dereitos son as normas legais que regulan as relacións entre as persoas. Dentro destas normas, as nenas e nenos gozan dunha serie de dereitos específicos e universais. A Asemblea Xeral das Nacións Unidas, que aprobou esta declaración o 20 de novembro de 1959, solicita a todos os gobernantes e aos pobos que difundan e expliquen os principios enunciados con anterioridade a nais, pais e educadoras, profesionais da sanidade, traballadores e traballadoras sociais, a todas as persoas que se ocupan directamente dos nenos e aos mesmos nenos e nenas. Os obxectivos que nais, pais e educadores queremos conseguir son: * Promover nos nenos e nenas actitudes que faciliten a creación de situacións xustas no seu contorno... * Fomentando unha actitude positiva fronte ás dificultades. * Evitando as liortas. o Amosando o valor do traballo en grupo. * Ensinando a compartir e respectar o material escolar e as instalacións. * Colaborando na limpeza e coidado do medio natural. * Facer que coñezan e respecten as diferentes culturas e etnias coas que convivan non só na propia escola e no seu barrio, senón tamén no ámbito mundial, nun marco de respecto e interese pola diferenza, así como da conciencia da igualdade de deberes e dereitos. * Conciencialas/os das situacións de inxustiza que existen no mundo, especialmente polo que aos nenos e nenas se refire. * Amosarlles que o mundo o hai que construír entre todas e todos, dun xeito máis xusto. Á terraza da casa de Xela chega cada ano unha andoriña a facer o seu niño. Esta cóntalle a Xela o que viu sobre como viven os nenos e nenas do mundo. Artigo 9º "O neno e a nena deben ser protexidos contra todas as formas de neglixencia, de crueldade e de explotación. De ningunha maneira serán sometidos a unha ocupación ou traballo que prexudique a súa saúde ou a súa educación, ou que dificulte o seu crecemento". |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 1º-2º Primaria |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Nenos |
-- | 43477 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Dereitos |
-- | 26420 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Valores sociais |
-- | 21857 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Riqueza |
-- | 44922 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Nenos da rúa |
-- | 66407 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Fame |
-- | 57786 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Pobreza |
-- | 14968 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Solà Ortega, Carme |
-- | 15960 |
Termo indicativo de función | Illustrator |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da signatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública | Préstamos totais | Data do último préstamo | Fonte de clasificación ou esquema |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP Menéndez Pelayo | CEIP Menéndez Pelayo | Sala préstamo | 2024-11-30 | Fondo Meiga | 17 | and | 17 SAB and | LEC038000000468 | 2024-11-30 | ||||||||||
CEIP Mestres Goldar | CEIP Mestres Goldar | Sala préstamo | 2010-12-21 | Fondos Biblioteca | 82 | and | 82 SAB and | PEC023000005704 | 2022-07-26 | 1 | Prestable | verde | |||||||
CEIP Plurilingüe Julio Gurriarán Canalejas | CEIP Plurilingüe Julio Gurriarán Canalejas | Sala préstamo | 2023-05-03 | COMPRA | 37-EDU | and | 37-EDU SAB and | OEC033000012009 | 2023-05-03 | 1 | Prestable | ||||||||
CEIP Plurilingüe Pepe de Xan Baña | CEIP Plurilingüe Pepe de Xan Baña | Sala préstamo | 2012-02-27 | Fondos Biblioteca | 82-N | and | 82-N SAB and | CEC024000006335 | 2022-10-26 | 1 | Prestable | 11 | |||||||
CEIP Plurilingüe da Pontenova | CEIP Plurilingüe da Pontenova | Sala préstamo | 2013-06-12 | CEIP A PONTENOVA | 82N-G | and | 82N-G SAB and | LEC054000001702 | 2022-02-21 | 1 | Prestable | B | |||||||
CEIP de Fontes-Baíña | CEIP de Fontes-Baíña | Sala préstamo | 2009-05-19 | Fondos Biblioteca | I1-N | and | I1-N SAB and | PEC107000002295 | 2023-03-28 | 1 | Prestable | 3 | 2023-03-21 | ||||||
CEIP de Pazos-Mestre García Niebla | CEIP de Pazos-Mestre García Niebla | Sala préstamo | 2012-11-19 | PLAMBE | 82N-GA | and | 82N-GA SAB and | CEC051000003701 | 2022-08-02 | 1 | Prestable | PRIMEIROS LECTORES | 1 | ||||||
CEIP de Pazos-Mestre García Niebla | CEIP de Pazos-Mestre García Niebla | Sala préstamo | 2012-11-19 | PLAMBE | 82N-GA | and | 82N-GA SAB and | CEC051000003731 | 2022-08-02 | 1 | Prestable | PRIMEIROS LECTORES | 5 |