000 01328nam a2200205 i 4500
997 0 0 _e2
008 241118s2020 sp ||||g |||| ||| ||glg d
017 _aC 1553-2020
020 _aNon consta
080 _a37
100 _aSampedro Martínez, Pilar
_ecoo
_eaut
_9150344
245 _aGuía de literatura infantil e xuvenil para a igualdade II
_c/ Pilar Sampedro Martínez
250 _a1ª ed.
260 _aGalicia
_b: Xunta de Galicia
_c, 2020
300 _a288 p.
_b: fot. cor
_c; 21 cm
520 3 _aA presente guía é o primeiro paso para acadar esta igualdade entre mulleres e homes na sociedade galega. Mediante a súa posta en práctica, o profesorado de Galicia poderá educar en igualdade o alumnado de infantil, primaria e secundaria. Dividida en tres capítulos centrais, o primeiro ten como obxectivo sensibilizar ante o sexismo presente na sociedade e na escola; o segundo trata de responder a pregunta que se fan as persoas que queren educar en igualdade: como levo a igualdade á miña aula?; e o terceiro céntrase na educación emocional e a coeducación afectiva como ferramenta para erradicar e previr a violencia de xénero na nosa sociedade.
521 _aADU
650 _aIgualdade
_9279026
856 _uhttps://igualdade.xunta.gal/gl/campanas/guia-coeducativa-para-os-centros-escolares-de-galicia